Fint väder! Promenad till jobbet!

Riktigt fint väder ute så då vart det att gå till jobbet! Få lite frisk luft och lite sol på sig! Inte alls tokigt! Riktigt härligt var det allt! hihi så härligt! Får hoppas det fins en gnutta sol kvar när jag ska gå hemmåt också! Skulle inte häller vara fel!

Hade as svårt att somna inatt.... så då åkte spikmattan fram och efter ett tag somnade jag på den! Sen hade jag rullat av den inatt och imorse så drog jag armen över den och det gjorde en gnutta ont och undra vafan jag har för vast i sängen och det var ju spikmattan! hehe ;)

Vaknade vid 8a när klockan ringde... pigg och allt så han diska, äta frukost, bädda sängen och fixa mig själv så klart! jaa efektiv! bara genom lite sol så känner man sig så mkt piggare på en gång.. när det är ljust ute när man går upp mot i vintras då det var bläcksvart tills jag börja jobba typ! Är så skönt att det börjar bli vår och snart sommar! Underbart!




Redan torsdag! Snart är det helg igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0