Äntligen Torsdag! hihi

Hejsan Hoppsan! Torsdag idag! OCH DET SNÖAR!!!!!!!!!! Usch, vart tog våren vägen? jaa den kanske ligger kvar under snön?

Iaf!!!
Igår fick jag för mig att göra pankakor!!!! hehe fick ju en pannkakslagg av mormor så tänkte testa den nu! Men vafan gick ju rakt i dicket! Kom hem från jobbet.. började med tvätten på en gång och så åkte jag och köpte mjöl och lite annat! :)

Hem och gjorde smeten och varje pankaka vart ett ända gegg och hamnade i slasken.. skrapa av allt från laggen och försöka på nytt! Var bra irriterad på att jag inte kunde få en ändå pannkaka.. så svårt är det väl inte? Så ringde till pappa och var arg på min pannkaksmet så han sa att jag antagligen har haft i för lite mjöl.... hade i det och vipps så vart det mkt lättare! hehe fick hela 2st pankakor på första smeten jag gjorde så var ju tvungen att göra mer smet så gick ju kanon! De vart bara bättre och bättre också! ;)

(tänkte lägga upp en bild på alla mina kassa pannkakor som låg i slasken men såg ju ut som om det är nått som har kommit upp så nej det såg bra vidrig ut!)

Snart är det helg igen och tiden bara rinner iväg! Ojojj alltså! har snart haft smycka i 6månader! Bara den tiden har ju runnit iväg otroligt? aaa precis! hihi


Kommentarer
Postat av: Åsa (mammas kompis)

Men så söt du är gumman <3<3 svårt o få till den där jäkla smeten, vet vad du menar... smör o steka i behöver man ju oxå :-) hoppas smycka går bra för dig, med din charm är det ju inte så svårt, hihi. Kramis på dig, p.s vi kommer upp till ludvika på lördag och fikar på stan lite :-)

2012-03-08 @ 15:00:50
Postat av: Anonym

Hej, fixar du dina naglar på ProffesionNAIL på kupolen? är de bra, pris?

2012-03-08 @ 22:56:38
Postat av: Emmis

Svar Anonym: Hej! Jag fixar mina naglar i kupolen.. jag tycker de är helt okey och kostar lite över 500 första gången, sen 3veckor efter när man behöver fylla på kostar det ca 300+ beroende på hur mkt dina naglar har vuxit! :)

2012-03-09 @ 09:58:11
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0