Vart så proppis!

Igår efter jobbet vart det att äta på Kina! Fira Anders för han fyllde ju år igår! Trevligt! hihi Så vi vart en del pers.... Jag, Martin, mamma, anders, Johanna, Tom, Eva och Tobbe så var trevligt! Åt oxfile med stekt potatis och efter det tog jag en kina special (bananasplit)och fick mer eller mindre i mig hela själv! hahah var så jävla mätt efter det! sen åkte jkag och martin och lämnade min bil och så åkte vi till bastkärn och vattnade blommorna åt hans mamma och åt hans pappa! Vi fastnade lite i fotoalbum! Så roligt! hihi =D
 
Så kom hem ganska så sent så vart typ att lägga sig på en gång! :) och Martin har vart så duktig och målat i hallen  och fixat! :)
 
Idag står jag här igen och hoppas verkligen att dagen kommer rinna iväg fort som satan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0