TJOHOOO!!!

Igår direkt efter jobbet var det först åka till martin... byta om till kläning och så åkte vi ut till mamma och anders! Var lite studentfest där för Robban som tog studenten igår! SÅ Duktig han är! hihi Lilla Bubben! Nu har jag ju bara 1 lillebror kvar! Calle som kommer ta studenten 2014 tror jag det blir! så vi vart kvar där till en efter 9e tiden. fick mat och så! :) mamma och grannana runt om vart allt lite dragna haha! ja roliga typer! :)

Sen vart det att kolla på sesongsavslutet av Games of trone.... Nu vill jag se fortsättningen.. är så drygt att behöva vänta hehe! bläää allt!



Trevlig lördag så hoppas dagen går fort så jag kan åka hemmåt igen! :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0