Tisdagen i full gång!

Tisdag och har fått mat i magen! Gjort hål i öronen på en söt liten tjej som var lite nervös! hehe men det gick så bra så! Alla barn är väldigt duktiga :)
 
Igår när jag kom hem så hade martin gjort mat. vilken lyx :) efter maten vart det att måla taket nere så bort med det rödblommiga! hehe så bra! Så hade han även rivit tapet i hallen så där håller han/vi också på med men mäst han eftersom han har semester! hehe men jag slippade iaf igår och attans så dammigt det vart! Men kommer bli kanon sen när det är klart! ny hathylla och sohylla! :) längtar! :)
 
 
Ikväll blir det nog kina med Familjen! Anders fyller år idag! skojjj skojjj
I helgen är det Ludvika festen... skojj skojj. fest på fredag, fast nyktert för mig eftersom jag jobbar på lördag.. sen blir det fest på lördag hos martin! :)
 
Bild från i fredas.. Vådå övertramp? va menar ni? hahahah
Men bilden på övertrampet när vi spelar kubb så är den bilden alldeles innan jag bakar och kastar pinnen så stog ju bara där och värmde upp! hehe ;) skojjj
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0