Sveriges Nationaldag!

Ledig igår då det var nationaldag så det var ju så skönt! Inte behöva ställa klockan! Men så vaknar man as tidigt ändå! hehe Fick ett paket på morgonen när jag inte hunnit kliva ur sängen! Fick en klänning av Martin som jag velat ha så nu har jag den hihi! Så underbar han är <3 Så hade en kanon bra morgon och dag! Vart att vi åkte ut till mama och åt. åkte och tvätta hennes bil så det är ren till anders kommer hem idag!

denna klänning fick jag av fina martin! Den ska jag ha på midsommar =D


Full fart Full fart! Ska ringa pjantbo nu och säga upp min lägenhet :) eller ja. fråga om vad för papper hon babblar om som jag inte har! haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0