Min midsommar helg!

Hejsan hejsan!
Måndag igen då  och en hel vecka framför mig! Känns tungt när martin har semester! Vill också ha semester!
 
Men iaf! Helgen har vart kanon! Lång Lång helg! Stängde 13.00 i fredas och vart det direkt att åka till mormor och morfar med martin, cassi och krisse! Träffa dom och Gizzmo sen var även kusinen där, Jerry och Mari! Skojj
 
Sen hämta upp johanna och åka till gränges och fira lite midsommar med martins mormor och morfar! Mysigt och trevligt! sen skynda skynda hemåt och fixa ordning sig lite och så kom först johanna och jennifer och fixade sig och sen droppade det in folk! Ja en kanon rolig kväll vart det. tror vi var 16pers så kanon kul och bra stämning! :)
 
 
Vart en kanon bra helg som sagt!
Vart lekar och bus med kompisarna och riktigt trevligt! Jag och jennifer blandade massa goda drinkar! Vart inte så mkt drikandet vart det inte men slutet av kvällen när det var charader så satt jag med och gissa och sen fick jag så ont i magen och mådde illa så jag la mig på sängen och slockna.... hehe vaknade vid en halv 3 och gick upp och då var det bara, sale och crillo kvar så var uppe lite och dom hjälpte martin och städade! hehe :) sen efter ett tag så bestämde min mage sig för att upp och spy.... så japp så trevligt var det! hehehe så somnade efter en 4a tiden.!
 
Lördagen var en lugn dag.. städa och sånt! sen en tur till pappa och anna och träffa släkten som var där och fira midsommar!
 
Söndagen vart det att gå upp tidigt och åka till västerås och kika.... köpte en tröja! Sen inne på ikea vart det lite smått och gått och behövliga saker! hehe soffbord (vitt) knoppar till garderoberna i sovrummet... knoppar till rummet brevid.. och så vart det även knoppar i vardasrummet. japp sen även 3st nya bestiklådar. tycker inte man ska ha 2olika färger på bestiklådor så vart 3st nya.... även dom vita ;) hehe jaa nya handukar... 4st oranga som jag tror ska passa bra i badrummet ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0