Kort Vecka! MÅNDAG!

Redan måndag men veckan är kort! Härligt! Fredag har vi bara öppet 10-13 och lördag stängt! GUD SÅ SKÖNT HIHI

Denna helg har det blivit mkt pyssel och målning! :) men nu är det äntligen klart! vart så bra! Och ska börja ställa ordning på allt idag! hihi Vill göra så mkt! tapetseringen vart klar i lördas! japp helt nöjd! hihi

innan

Under (även träpallen fick bli målad! hehe vit så klart!)

klart!


Första jag gjorde när vi fått ut allt papper. damsuget och listerna och nya elementet på platts så ställde jag dit lampa och blommor i fönstret! :)

Vill ha dit gardiner nu! Så det ska jag fixa med idag! :) hoppas jag allt!

Så igår var vi i lägenheten och plocka. eller ja. jag plocka och martin kollade på fotboll och plockade även ner lampan i taket! Så idag har pappa hyrt en släpvagn så att soffan, sängen, huvudgaveln, tvbänken och tv kan åka ur lägenheten nu. han åker och fjällvandrar snart i 1vecka så och det är bara han som har dragkrok på bilen så vi lär göra det innan han åker! :)

minlägenhet börjar redan se tom ut... tycker inte om att plocka ihop mina saker men men ska bli super skojj :) hihi

Kommentarer
Postat av: Cassi

åååh vad fint :D

2012-06-18 @ 10:50:13
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Jonny

Ser fint ut :-)

2012-06-18 @ 11:19:06
Postat av: Anonym

Bor du i hus nu eller vadå ? :)

2012-06-25 @ 17:07:21
Postat av: Emmis

yes. har flyttat in till martin! :)

2012-06-26 @ 11:34:16
URL: http://FlickanEmmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0