Torsdagen!

Bra dag! Inte så mkt att säga denna dag! Men men!
 
Igår efter jobbet vart det att få en chock när jag kom ut! Kanon fint väder! jätte häärligt! Så var bara att skynda, cabba ner och åka först hem en snabbis för att hämta schorts(hade bara långa mjukisbyxor till fotbollen) hade pakat ner fotbollskläder för reng.. så hade fleströja och allt med! hahaha men sånt dåligt väder var det inte då jag sprang i schorts och linne! Så kanon kul var det att sparka boll! Trevligt folk så lär vara besöksrekord detta år! haha vetefan hur många vi var men var en hel del så det var as skojj! :) sen vid 9e tiden kom vi hem. vart det mat och måla trappan tills kl 11! men snart så är den nog allt klar ;) hihi kommer bli så fint!
 
Idag efter jobbet blir det att åka ut till pappa och anna! Äta kräftor, rökt abbore och så blir det grillat! ja vart en hel del gåttigheter! ;) hihi så kommer bli kanon!
 
 
Har fått bra ordning i personalrummet! Städat och fixat inne på toan och städat och fixat med micron och vart den ska stå och moppat golvet och fixat! Så känner mig så duktig! :) japp! hihi
 
Haft en tjej idag som ville göra hål i örat men hon var skrajj och trodde att det skulle göra ont! och sen sa pappan, vill du att jag ska ta ett hål först då och visa att det inte gör ont. så dom gick ut, pappan fick ett hål i örat men dottern kom ut med inget! haha så söt! Pappan visade inget och tyckte inte alls att det gjorde ont men dottern ville inte! hehe ja så kan det bli!
fina sovrummet! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0