Frukost i Solen! Härlig början på en torsdag!

 
Torsdag idag! Snart helg va? hihi
 
Så himmla härligt väder det var på morgonen! Fixade mig fort och så satte jag och martin ute på balkongen i solen och så åt vi även frukost där! Så skönt och härligt! Så hoppas man tog åt sig lite sol allt! hehe så ville inte åka till jobbet idag! Vill vara hemma med martin ju! men men sånt är livet va? hehe
 
Igår direkt efter jobbet vart det att åka till Johanna och Fredrik på Kallas! Johanna fyllde hela 22år igår så massa grattis till stumpan på hennes dag! ;) så massa gåttt vart det att äta! trevligt! hihi och även kolla in deras nya diskmaskin ;) hehe
 
Efter det vart det en båt tur ute på väsman med Martin och Jon! Så var trevligt men vart lite kallt mot slutet så kom i säng vid en 12 tiden så var lite tröttis imorse och ville inte upp direkt! hehe men men nu står jag här på min vanliga plats iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0