FREDAG!! WIEEE

När man målar trappan så kan man prata en hel del! Igår kväll känndes det som om jag pratade mer än vad jag målade! hehe Intressanta samtalsämnen iaf! Så var så mysigt så!
 
Martin kom till mig på jobbet lite efter 5tiden. han hade med sig en bänk som vi ställde min överbevakningstv eller va det kallas på! hehe slipper det stå på golvet! Och så hade han med sig diskstället jag hade i lägenheten! snuffen :) Så direkt när kl vart 6 stängde vi, martin börjar bli så duktig med att dra ner gallret haha ;) så vart det att åka till pappa och anna! Vart kräftor först, sen grillat och så jordgubbar och glass! mmm var proppis! Cassi och Krisse var också där och dom hade med sig lilla Melody, deras lilla kattunge som är supersöt och både disse och trixi  är lite aktsamma och vågar inte gå allt för nära henne! hehe
 
supermysigt! sen var det hem och måla måla! hihi
För någon dag sen hade jag först besök av Johanna och jennifer och babblade och sen kom martin och överaska med fika! super :D hihi
 
hahaha länge sen man gjorde det där med fingrarna! hahaha så var tvungen igår ;)
Nu är det inte långt kvar! Idag är det fredag! 7timmar kvar sen imorgon, lördag 5timmar sen har jag lite långledigt! Så söndag morgon åker vi till Stockholm! och är där tills på tisdag ! Ska bli så skojj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0