Vad händer idag!

kl är nu 20 i 1... tiden har gått fort så det är ju skönt :) igår kväll la jag mig i sängen lite efter 9... haha så skönt men kunde inte somna förens efter 11.. låg och snurra, låg på spikmattan och inte äns det hjälpte!  hade hämskt ont i kroppen igår efter jag kom hem från träningen. har träningsvärk i magen, där vi rebenen va det nu kallas. jaa och benen så klart! haha ja känns skönt att försöka komma igång igen! Får hoppas det håller i sig :)

var meningen att jag skulle på boddy attack men det krockar lite med att jag ska tvätat direkt efter jobbet och vill få undan så mkt det bara går typ! haha :) + försöka städa lägenheten.. kläder överallt känns det som. drygt drygt! längtar tills helg! Längtar tills imorgon! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0