Tralla laaa!!!


Leker med mobilen! Trevlig och rolig sysla och tiden går så fort! kl är nu 12 så bara 3 timmar kvar! Så skönt det ska bli allt! hehe tårta mmmm (A) LÄngtar!

Igår när jag gick hem efter jobbet höll jag ju på att blåsa bort! Så kallt lixom! blåste som fan så gick fort hem! hehe brr kom inanför dörren och så vart det en kopp te på en gång! vart filt i soffan! sen vrt det impuls tjejkväll! Johanna, jennifer och fillan kom till mig! hehe var supermysigt men hade inget att bju på mer än popkorn! och vatten! haha jaja nästa gång kanske jag är förberädd! så vart att kolla på film, fast mäst pratat vart det allt! haha Mysigt fredaskväll var det iaf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0