Snart dags att börja tagga för träning! hehe

Dags att proppa i sig nå gått som innehåller socker så jag får någon ork till det? eheee skulle inte vara dumt nej! mmm Tänkte inte köra så hårt. blir en start i min egna takt... :)

Idag har jennifer vart och socialat i några timmar på em så det var så trevligt så! Ojoj Heta samtalsämnen! ;) på förmiddan var johanna på en snabb vesit också! så trevligt så! Tur alla vet vart jag är, igår var syster, emelie och milla också här och babbla! =D Superduper!

Lyssnar på musik och koncentrera mig på detta blogginlägg! hehe Babbel babbel! when i see yor face.. you are so... tralla laaaaa! hahah

Jaa... träning, sen långdusch och njuta av kvällen i lugn och ro! :) Kan ju inte gå fel? hehe på Fredag blir det bowling med en hel hög! bokat 4a banor så vi kommer nog ta en hel del platts! Ska bli roligt att bowla, har inte gjort det på aslänge men hoppas striken finns kvar ;) haha eller hur man ska säga! Sen på lördagen blir det mys med flickorna! En helg att längta till allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0