Snart är det helger igen va?

Jaa! snart är det helg... tiden rinner iväg. Går så fort alltså! ojoj ja! Onsdag så snart är denna jobbdag slut! Har vart välldigt effektiv idag! hehe Har städat och gjort fint på mitt så kallad "kontor" någon gång i framtiden! haha men nu är det inte ett soprum iaf så posetivt det då? hihi  så ser finare ut där inne! Plockat med smycken också så klart! hehe

Nu har även mensverken börjar avta.. så gör inte lika ont längre så det är skönt det! :)


ibland i min tomma lägenhet saknar man ibland det sällskapet man fick av Tyson! missen lilla! Fast jag vet, jag är ingen kattmänniska så ska inte skaffa mig en katt. det vet jag! Skulle vilja ha en hund men den tiden har jag inte. blir ju så synd om den ska vara själv eller i peronal rummet i 8a timmar! Roligt för mig men synd om hunden! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0