Snart är det helg! Wieee så mysigt!

Blir en lugn helg!

Jobb till 3, sen hem till mig och så ska jennifer bjuda på tårta hos mig! Hur bra är inte det? haha ;) Hon fyller 22år imorgon så vi för firar!

Sen ska jag till pappa och anna och äta vid en halv 7! Gött med mat hehe Så kommer nog lördagskvällen bli att spenderas där! med vovana och pappa, anna och kanske lille bröderna om dom är hemma! hehe ;D

telefonen funkar kanon bra änså länge! hehe Så är nöjd, lite klumpg men den är lätt och skriva sms så lär jag mig väl snart! blir med en del ord som inte ska stå med haha men hoppas mina sms friends förstår att det är telen som inte skriver som jag vill! haha

frysen och brr här nere på jobbet! vill ha en kopp te och min ziperell! mmm då skulle jag vara helnöjd (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0