Rengöringsmedel.. = lite dov huvudvärk

ätit en påse sura godisar... har dunkande huve efter att jag städade bakom (personalrummet) allt kan vända så fort.... använde för mkt rengöringsmedel så höll fan på att döna av... fan va starkt det vart att lukta.. blää.... frysit så mkt om händerna så brukar gå över till mamma och värma mig på hennes händer! Fast denna gång drog jag igång varmaste vattnet och diska i kokhett vatten så nu fryser jag inte lika mkt! men det börjar frya i lillfinget på mig nuu så det är tillbaka starx! hela händerna är snart som isbitar igen...

Denna dag har inte gått så fort. Men 1timme kvar sen tar jag helg i tills på lördag då det är 5 timmar sen helg igen och så är det en ny långvecka framför!

älskar min syster <3

vet att det alltid är hon som tar de hårda smällarna när jag är lite grinig! Men älskar henne för hon kommer alltid finnas där! Hon är underbar! Min andra halva! jag ser längre ut syrran! hahah ;) fast i verkligheten är jag ju inte det! ;)

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Uschdå, men hoppas du slipper nå mer missöden i personalrummet haha :)! hurtigt å städa iaf!

Ni är så fina!<3 och det är ju så syskonkärlek ,man kommer aldrig ifrån det, men det är väl så de får ta smällarna för att man vet att de alltid finns där. är ibland lite väl hård mot lillebror men det kanske är något man ska tänka på, att inte ta dem för givet för att de är syskon ^^,

Pöss pårä!

2012-01-05 @ 14:01:21
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Cassi

ush vad jobbigt med huvudvärk, men du har ju en mamma mitt emot som du kan tjuva värktabletter av ;)



aw vad jag älskar dig min lilla sis, vi kan ju låtsas att du är längre iaf ;) hahaha. <3<3<3

2012-01-05 @ 14:50:45
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0