Prosit! Fniss*

Är det någon som har dött eller? -japp min telefån ju? haha

Subway idag, + den förjävligt goda subway kakan! mmm Sen så kom mamma in och sa att hon köpt en semla åt mig? ÅHÅÅ VAAA? VILL HA! men var tvungen äta först innan jag fick den så nu ska jag gå till mamma med hundögon och säga att jag ätit upp! typ! hehe

Fast just nu är jag propp mätt. tryckte i mig både makan och kakan! hehe lär nog vänta lite med semlan (A) Attans... har beställt nytt bateri till telen så får se vad jag lyckas åstakomma! Så förhoppningsvis kommer din hit imorgon! Så gud va kul lixom och hoppas att det funkar (A)

men har suttit och skrattat lite! har en gammal tele som är över 4 år gamal... kan ju säga att det fins både, roliga och totalt hemska bilder på den! hahah Så synd jag inte har usb sladden, undra vart den är? skulle vara roligt att få upp alla! ;) haha  +så har jag så ont i magen.... det är ju den så kallade roliga "veckan" som kallas mens... hehe roligt att veta? japp jag vet! :)


ska gå hem idag! har lixom inge val eftersom bilen står hemma! hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0