Nu ska jag börja gå!

Det tar längre tid att skrapa rutorna på bilen än att ta sig ner till stan med benen! var så drygt att skrapa rutorna blää.... var ju duktig i december och gick ner varje dag i 2 veckor sen vart det bilen igen! haha så japp nu ska jag gå till jobbet och så ska jag börja träna efter jobbet så nu jävlar! :) Jag och jennifer ska börja träna på riktigt nästa vecka men jag kan ju lika väl tjuvstarta lite? hehe så ska ta mig i kragen och gå dit någon dag! :)

Igår var det söndag! Seg och skön söndag! Sov ut.. vakna kl 6först sen somnade jag om och vakna någon minut i 10! tog det lugnt och så hemma.. götta i soffan! Ingen telefon på 1dygn.... så man får ju lite panik när man inte har telefon. Men mamma skrev på fb om vi kunde åka till blge och fixa naglarna och absolut kunde vi det! Så åkte till mamma, ringde och bokade tid så kom mormor så tog ett tag innan vi kom iväg! menvi kom iväg. jag körde mammas volvo och fan va hon kan skrika? haha hon tycker jag kör för fort så vi sitter typ och bråkar i bilen! ajaa hon tycker iaf att jag kör bra och är duktig bara att det går lite för fort! hehe

fixade naglarna. gick på kupolen, vart besviken på matpalatset mat, än en gång! köpte lite nya trosor (alltid roligt) sen en planka med hängare på! haha bra beskrivning då! En vit som ska sitta i sovrummet typ brevid garderoben! :) sen var det att skynda tillbaka till ludvika, träffa robban och få tillbaka min telefon som nu ser helt splitter ny ut! hehe underbart! Vart så fin så! mmmm så hjälpte robban mamma att fylla på med kylarvätskan i passaten som cassi har så vart att byta bil att ta den och åka till gonäs! hälsa på milla och sibban och åta chescake och så visade emelie och tim bilderna från 3D ultraljudet och även video från hela besöket så man fick se en hel del så var roligt att man kan se så detaljerat och allt! Japp sånt ska jag också göra sen är det är dags! haha ja spännande :) så vi vart där ett bra tag! Sen kom jag hem och fick äntligen sätta laddaren i telefonen! åhåå så härlig kännsla det var att ha den igen! hihi Men nu sitter mitt gucci skal på tills jag hittat nå annat! :) ska inte ha sönder den igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0