NEjjj!! hatar denna nakna kännsla!

När jag kom till jobbet så lägger jag märke till att jag inte har telefonen med mig! Den ligger i soffan hemma! YEY så glad man blir då! huu gillar inte den kännslan att inte ha telefonen nära mig! och kommer nog inte finnas någon chans att kunna hämta den! Ringde till pappa och hörde om han skulle till stan nått idag men han var sjukis och mådde inge bra så han skulle bli hemma! Ska höra med cassi också och ringa till mammsen! hehe Vill ha min telefon men annars får jag väl stå ut 1dag utan tele men vill verkligen inte det! 8a timmar utan min telefon! Jag älskar mig telefon och hatar när den inte blir med....

Attans....

Ja va har jag gjort sen igår? efter jobbet vart det att åka på gardin jackt med johanna.... hittade inga gardiner som jag ville ha... köpte då istället små tallrikar som är i samma serie som min muggar jag fick i julklapp av pappa! så köpte jag en till ny kudde, en var ju platt som en pankaka så var tvungen att byta ut den mot en fluffig! Första gången i mitt liv har jag köpt en kokbok! heh inte för att läsa i utan för prydnad.... köpte ev tavellist också.... som den ska stå på. så skruvade upp den igår! Suktiga jag lixom! hehe vart helt okey!

Sen var vi på flamenco och köpte med oss mat och åkte hem till johanna och fredrik och käkade! Åt panini som var helt okey! :) hehe la mig i blött hår och mitt hår var inte så fjompigt i morse som det brukar bli så tycker jag fick till det bra denna morgon ändå! min lugg såg iaf as rolig ut! haha


Bara massa text men vad gör man? har ju ingen telefon! åhååå så bittert.

Imorse så han jag tillomed bädda sängen och fixa, plocka och städa bort massa kläder som legat överallt! Kom även på att jag lär köpa nå snygga krokar och få upp på väggen så jag kan hänga min ziperall där! hehe den lär ha sin egna krock lixom! ;)

syskonen Persson och Åkerström!

ska ringa till mamma och höra om det finns någon chans att hon kan hämta min telefon innan hon börjar jobba (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0