Min helg!

Va har jag gjort i helgen?
Frdag - bowling och mat! mkt trevligt.

Lördag jobb sen tjejmys hos johanna!
åkte dit direkt efter jobbet! vi åkte och handla, ville inte gå, var så kallt brr (A) hade inge kläder för det! hehe Så vi handlade det vi skulle ha till maten! Väntade till efter 5 då Milla, Emelie och Fillan kom! Jag och johanna hade skalat klart potatisarna då.... hehe var så  hungrig så ville börja illa kvickt! jaa när dom kom börja vi med maten! Vart fylld fläskfile med en jävligt go röra som jag höll på att äta upp innan den skulle i fläskfilen! hehe och halsebakspotatis! ja riktigt mummsigt var det! Sitta och prata och herrja.. finns alltid så mkt att prata om :) Sen tröttis och slut som jag var åkte jag lite tdigare! Var så skönt att hoppa i myskläder och lägga sig framför tven till en film och bara ta det lugnt! :) blev inga bilder från johanna.... Emelies mage bara växer och växer! fin bäbismage! Kännde några sprakar! så mysigt!

Söndagen vart det att sova ut! trevligt trevligt hihi Sen åka till pappa och åka med han och anna och åka skridskor! Var länge sen jag åkte så ville ut och åka lite, vi åkte 4,5km så jag är nöjd för jag ramla inte en ända gång! hehe rejält påklädd var jag allt! hehe teckbyxorna åkte fram! hihi

pappa och anna åkte långfärds skriskor så det gick ju fortare för dom men dom tog det lugnt så jag han med! haha men märke att jag klädde på mig en aning för mkt! men tur i sissta stund så tog jag av en stikad tröja... tur var väl det, hade jag haft den också på hade jag ju dött av värmeslag! när jag skulle välja skriskor så tänkte jag först ta cassis 38 för då kan jag ju ha raggsocker och så utan att det blir trångt. men när jag fick i foten var dom ju superstora så fick bli mina 36, trodde det skulle bli trångt men raggsocker och så men ice, de satt så bra så! haha super duper alltså! ;)  



vart kvar hos pappa och anna tills kvällen! fick voffler med grädde på! hihi inte så tokigt allt! ;) Busa med hundarna och så! Laddade även ner en del appar och lekte med telefonen när jag kunde koppla upp mig till deras internett så gick det ju fort! :)



Trixie börjar bli så stor! lilla tjejen och Disse är lätt som en fjäder mot henne! hehe


Sen när jag kommit hem kom pappa och trixie förbi och hämta borrmaskinen eller va det heter. haha och då kissade trixie på min matte! yes! Man måste älska hundvalpar! ;) Hon var så rädd, är väl nytt för henne att åka runt.. det verkade hon tycka vara läskigt när hon kom till ett nytt ställe! plutten!

sen somnade jag lite efter 22 och sov ända tills klockan ringde! så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0