matt i magen!

Vart kina direkt efter jobbet! Med mamma, anders, cassi och tom! De var så sega att komma så jag och tom han gå in på åhléns och spana runt!

Anders åker nämligen tillbaka till kongo imorgon så vi var och käka och hade det mysigt innan han åker. sen åker han till arlanda den 12e och ska bara byta flyg för då åker det till Thailand så kommer inte se anders på några veckor! sen när de kommer tillbaka från thailand blir de hemm en vända sen kongo och då följer även mamma med dit i 2 månader! Anders säger att de första 2 veckorna kommer hon kuta och skrika efter insäkter! haha

maten var iaf lika god som alltid! Oxfilé med pommes och beasås sen vart det bananasplit! hahah tryckte i mig allt! Förutom bananaspliten för den dela jag och cassi på men tror absolut jag skulle ha kunnat fått i mig 1 hel själv ;)

Bilder från juldan!


vi var så snygga ;) ojojjj

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Snygga brudar haha :D<3

2012-01-02 @ 21:52:05
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0