Man lär prioritera sina saker!

Pratat med bror min om min fina trasiga telefon som han gång på gång får laga (A) så han kan fixa en ny framsida +baksida idag så kommer mer eller mindre få en helt ny telefon! Iaf till utsendet! Men det kommer ju se lika dan ut men varken sprika i skärmen eller på baksidan! Vilken tur man har! Visst lite dyrt, 1200.- men va får man för telefon för det priset om jag skulel köpt en så då kan jag lika järna lägga på det på min telefon... jag både hatar och älskar den! hehe men vill igentligen inte ha någon annan telefon än iphone för de är så lätta och kan med de så! :) ajaa

Så vart att prioritera, inga nya byxor... haha jaja blir bra :)


skulle ha velat haft nå nya skinimationsbyxor! Så läckra. de jag har är så pösiga och tappar de nästan så inge snyggt för sånan byxor ska ju sitta thait :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0