Lördag! wieee

Idag är det lördag! mamma och anders ska ha landat inatt och säkerligen är de hemma i huset och sover så de får ringa.. vill inte ringa och väcka dom (men säkerligen har mormor redan ringt till dom typ 7imorse om jag känner henne rätt! haha) jaa ska väl åka ut till dom efter jobbet och gosa och krama dom! hihi Känns inte som de vart borta i 2 veckor! Gått fort! hehe

Trevligt trevligt! påklädd och härligt! haha underställsbyxor under jeansen är ine tokigt! Så varmt och skönt! Gick även idag till jobbet och så gå hem sen då! hehe

var segt att gå ur sängen imorse! låg så skönt där! hehe han inte äta nå frukost... var bara att skynda! Men han ta kort på mig och min blomma som lever ännu och har inte börjat vissnat! Stolt Emmis som lyckats hålla denna blomma levandes sen i måndas! Måste ju vara något slags rekord?

se så fint den slagit ut! Stora fina vita blommor (A)


Va skönt om jag kunde få gå till jobbet i mjukiskläder! gud så skönt! haha



Idag är en sån dag som jag leker förlovad på! haha är så svälld om fingrarna så vet inte varför.... nått jag brukar bli titt som tätt.... irriterande allt! så får ha ringen jag vanligtvis har på mittenfingret som jag nu har på fingret där man har ring om man är förlovad! hehe japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0