Jag lyckades! Wieee

(med lite hjälp, sss) hehe

Nu har jag fått upp bilderna på datorn! Så hoppas jag kan göra om det också! ;) hehe Skulle ju vara bra!

Min helg har vart så mysigt! lördagen, direkt efter jobbet skulle det bli lite kalasande hos mig för Jennifer som fyllde 22på söndagen. Så jag stängde butiken kl 3 skulle gå hem så hade sagt 15-20över och 3min över 3 skriver jennifer ett sms att hon var utanför mig! hahah lite tidig ja så hon kom ner och hämtade mig så jag slapp gå! hehe

Tårtmys och kakor! Det var Jennifer (födelsedagsbarnet) johanna, fredrik och Fillan och självklart var jag med också! ;) heeh sen kl 18 så åkte jag till pappa.. skulle tanka bilen först och står på statoil och får inte upp tanklocket... man låser upp det med nyckel... så stod där och jävlades, tillslut ringde jag pappa - hej! Jag kan inte få upp tanklocket... vad gör jag? haha typ! så pappa var nästan ute i sörvik så han fick vända! hehe

Tårtan! mmm (fick även en bit kvar som jag åt till frukost på söndagen)

Mina snygga strumpor! jaa dom är snygga.... eller iaf lite söta (A)

haha var ju allt en lite rolig min, eller va man ska säga? ser ju allt lite bortblåst ut?


får se vad som händer idag! kanske träna direkt efter jobbet men är inte riktigt klart att jag ska.. får se om jag orkar och har lust för det! heeh ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Haha det var fan svårt att låta bli! man fan va konstigt det kändes att gå när man tog av dom xD

2012-01-16 @ 19:48:37
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0