Inte bara baksidan, nu är det både fram och bak!


UNDERBART ELLER HUR? har ju haft sprikan bak sen första veckan jag köpte telen.... men nu imorse tappa jag den och det vart sprickor mitt över skärmen! TYPISKT! Så på båda sidorna är den välstekt! hehe

ja får väl hoppas att en ny skärm inte är allt för dyrt så får lillebror pyssla med den eller om det är lika bra att skaffa sig en helt ny telefon? vem vet. för fundera på det iaf! Min tele är ju snart 1 helt år! ojoj

Igår hemma hos mamma var jag tvungen att testa hennes förlovning och vigsel ring! Sånna jävla maffiga ringar och nå liknande vill jag också ha sen nångång i tiden! hehe

men som det syns så är det inte anpassade för mig, skulle haft de i en liten gnutta större storlek! Men är så kär i hennes ringar för de är så snygga!

förlovningsringen är välldigt stor, vigsel är i både vitt och röttguld. En stor diamant sen många små som går runt halva ringen! Ja grymt snygga :) mkt snyggare och blänkande snygga i verkligheten ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0