Idag.. behöver en liten socker kik!



titta vilka fina presentpapper! åhååå fick nya katalogen igår som det finns hur mkt present papper som hällst! Vill ha dessa!!! hehe och det är ju tillomed glitter i det guldiga snöret (A) naw så fint alltså!

Idag har jag klätt på mig som fasiken... underställsbyxor.... haha de fick plats under mina jeans så det var ett bra + det! sen har jag två linnen och grovstikad tröja! jaa jag har sattsat att inte frysa idag! :)

Igår direkt efter jobbet vart det att träna! Var skönt, fick tillomed ett nytt passerkort så jag kommer in... haha tur är väl att de som sitter i receptionen vet att jag tränar där så det bara är att gå in mn ändå! kan ju vara kul att försöka hålla koll på kortet iaf! 3e kortet att tappa bort då? nera ska hålla koll på det allt! Nu ska jag dricka pepsi max och hoppas att jag får någon liten socker kik av det! hahaha eller köpa nå mumsigt i fiket? ja alternativ finns iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0