FREDAG I MASSOR!

Igår var det Fredag!

En lyckad bowling! Jag van av dom i mitt lag! ojoj vilken happy Emmis! hihi Första 4a vänderna körde jag rakt ner i rännan utan att röra en sån där pinne!!! Höll på att gå i taket då...
men sen kom jag igång med strike och spärrar! Vart riktigt impad! hahah jaaa roligt som fan var det! hihi Nöjd Tjej Så det lär vi göra fleragånger! :)

efter bowlingen vart det mat på coco thai (hong nam) hahah buffe och glass efteråt! mummsigt! Jag och jennifer smet lite tidigare än alla andra! Vi har ju den turen at vi ska jobba på lördag (idag) hehe fast får mer sovmorgon ändå jag! hehe ja superduper mysigt var det så roligt! Måste bli bowling nå mer ;)



Nu är det lördag, 4timmar och 40min kvar sen så tar jag helg! :) myspys! Han inte äta någon frukost imorse så vart en smoothie från hälsokost! I vanlig ordning när jag inte hinner med det! hehe :D

Happy Happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0