Efter eller vadå?

Ny telefon, kabel nu och nu vill jag få upp bilderna från telefonen och till datorn.. Hur fan gör jag? drygt läge.... trodde bara det skulle vara att sätta sladden i datorn och så pluppar det upp atomatiskt? men tydligen inte.... hummm ska försöka lyckas tänka och så hur detta ska funka.... lalal

Var så skönt att sova inatt, ville inte gå upp från sängen! mmm.... somnade vid en nästan 11... alldeles innan kl 10 börja jag störtblöda näsblod.... så irriterande och igår på kvällen blödde det skapligt mkt. även på dagen började jag blöda näsblod men var inge mkt då iaf!

Igår var en s¨lugn och skön söndag! Jag plocka i egen ro, kolla på massa filmer (2st om man ska vara exakt) bäddade sängen efter flera timmar i soffan med tecket! hehe diskade, damsög. flyttade bilen så jag ska slippa få dessa jävla parkeringsböter. sen tog jag mig en promenad runt högberget! var skönt ute så men attans så halt då jag höll på att slå omkull mig 1000 tals gånger! :P

ja ska skriva mer om helgen sen när jag får upp lite bilder! Så roligt med blogginlägg utan bilder.. bara en massa onödig text ju! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0