Äntligen Fredag! Snart kväller!

Fredag fm nu då! Öppnat butiken.... hunnit med banken innan jag öppna... jaa stress som vanligt i min vardag? haha får jag stressa ner nu och städa bland alla papper som ligger.... hopppas denna dag kommer gå fort! :)

Igår kväll gick jag hem efter jag slutat. drog igång men tvätten på en gång så! Höll på till 22 sen duscha! Under tiden diskade jag, bådda rent i sängen (finns inge bättre än en nybäddad säng att krypa ner i!)  plockat med alla kläder som legat i sovrummet.. på sängen, på golvet! humm.. dags att rensa och städa garderoben så kanske garderoben slipper ligga på golvet? jaa vore ju bra! 

Va händer efter jobbet idag då? joo då blir det bowling med en stort gäng. Blir kanon! Hoppas jag kan bowla då! haha kanske snubblar, bryter av naglarna i hålen i kloten? jaa det finns mkt att tänka på men jag ska allt vinna... eller bättre sagt, jag ska inte hamna sist! hahah Efter bowlingen blir det mat på kina eller coco thai jaa vi har inte bestämt oss. 10pers som ska samsas om ett ställe? haha jaa blir intressant allt!




jaa som sagt! Hoppas denna dag går fort så det blir rolig kväller! Så imorgon är det ju jobb så blir ingen sen kväll men ändå ;) haha Sen tar jag helg efter imorgon och då blir det tjej mys hos johanna med massa trevliga flickor =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0