Wöhööö

Har haft syster på besök! Bjöd på semla och så åt vi subway! Trevlig stund med syster yster <3 Tog ett bra tag innan jag fick i mig makan..... åt någon tugga, sen kom kunder och så efter jag den kunden han jag ta en tugga sen kom det igen och det är ju kanon och det är därför jag sällan äter varm mat för den hinner bli till is innan jag får den i magen! eheee

Igår kväll var jag ut till mamma och anders hus, hämtade post och så! Var en hel drös och ska nog ta tag i och göra en adressändring! haha seg som man är.... inte bott hemma på snart 3 år (i augusti) så har jag aldrig tagit mig i kragen att ändra! Bra bra det! hehe

Dålig fantasi jag har... vad ska jag då skriva? Blabblablaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0