Tralla vidare på en efektiv Torsdag!

Emmis is a duck!


hahahha

Japp! SnurriSnurr! Wirri Wirr!!!

KLART! hehe


Ja idag är det då Torsdag, igen? går så fort! Igår efter jobbet hämtade pappa upp mig så han bytte bateri i bilen! så han starta utan problem och gick fint igen! Härligt Härligt! hehe Så nu kan jag ta mig överallt igen utan att använda benen men att gå till jobbet försöker jag hålla i för det tar ju längre tid att skrapa rutorna än att ta sig ner till stan! hehe så yes! Sovit skönt inatt, vart lite vaken och snurrat då och då! hehe väldigt skönt att ha en stor säng som man kan snurra runt i! sov under det varma tecket, när dte vart för varmt var det bara att snurra till andra sidan och lägga sig under det tunnare tecket! hehe kan ju inte bli fel allt ;) hehe

Nej nu ska jag ta min vitaminer för denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0