Snowbord.... aoooaaa min rumpa!

Igår efter jobbet vart det att snabbt byta om till de kläderna pappa kom med! hehe Så skynda skynda! Sen ut till bilen och försöka få i brädan i bilen, läättare sagt än gjort. ibland blir det trångt med en liten bil! hehe men den gick in smidigt haha typ.! Jaaa så vart det att åka till fjällberget där jag mer eller mindre på en gång hitta på killarna nere vid liften! Johanna var nånstans uppe i backen och höll på och krångla med snowbord! Sen böt hon till twintips (tror ja det heter?) japp sen efter lite om och men var även johanna med i backen och åkte! var roligt! Och var länge sen jag åkte! men gick bra. Jag och johanna gick in och värmde oss i fiket, köpte massa godis och mummsa på jag! heh attans så gått det var! Sen sista åket skulle jag snurra runt och hamna på rumpan, aj så ont det gjorde, slog i huvet en aning också kännde jag efteråt men men ska ju kännas att man lever men kommer säkerligen ha blåmärke på rumpan för där har jag ont än! Men då har jag gjort min vurpa för iår iaf så! Är ju posetivt allt! hehe


Första bilden på johanna säger hon -Nej vänta, ta när jag är berädd.... hahah sen när jag tar när hon är berädd kan hon inte stå stilla! sötnöten <3



Inatt kunde jag inte alls sova bra! Vaknade vid en 3e tiden och låg och vred mig ett bra  tag innan jag fatta, det här går inte. så gick upp, drack vatten gick runt och sen gav mig på ett nytt försök att somna, så klockan han bli en 5 innan jag somna igen! Usch så irriterande det var.... Så imorse när klockan ringde ville jag inte alls gå ur sängen! var så skönt och är helt slut i huve och trött i ögonen! Bra drygt men men.... när syster var hit sist lämna hon en powerking här på jobbet så kanske ska öppna den? humm!!! Nej ska gå över till mammsen och prata lite nu! :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0