Ny vecka!!!!

Hellojsan!

Måndag idag.... helgen har gått fort, bara runnit iväg.... ojoj hinner inte med!
På lördagen efter jobbet vart det att åka till dollar och sen upp på lyviksbärget och kika! Köpte skärbräda och durkslag! hehe Alltid nått!! Sen hem och duscha och plocka med lite saker och fixa! Sen på kvällen vart det fest hos syster, jag och johanna åkte dit! tjejfest och en aning pömsig så höll på att somna! drack några få cider! sen vart det ner på solo och dansa, det var sommar tema oxh ja väldigt kass musik så men men var roligt ändå allt!

Igår vart det en trip till blge... köpte nya byxor som jag kollat på ett tag men sen när jag väl bestämt mig för att testa dom var de slut i storlekar men igår fanns de allt så då vart de mina! ;)

Nya byxorna fick åka på idag! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0