Lovely Friday!!!

Börja morgonen med att vakna i tid! Halv 8a vakna jag och kunde inte somna om! Så gick upp och tog en varm dusch! Så vart skönt att starta Fredagen så! hehe Håret han typ torka innan jag drog! gick till jobbet så jag kom hit tidigt för visste att det var en drös samtal jag lär ta itu med innan jag öppnar! Så har pratat i telefon hela morgonen känns det som! hehe öppna och så åt jag en semla för att göra dagen till 1 stort + hihi  Var inte tokigt alls!

Men nu fryser jag efter alla mina lager med kläder? hur kan det vara möjligt! humm.... underställsbyxor och byxerna, sen har jag 2linnen på mig och en till trekvartströja och sen en svart tröja över! hehe jag gillar lager på lager allt! ;)



Kommentarer
Postat av: Åsa (mammas kompis)

men gu vilka snygga bilder du lägger ut lilla gumman <3 du är så snygg hela du ;-) snygga halsband med... kanonbra reklam att sätta på dig dina smycken ju :-) wowsi wowsi och kram på dig från mig och Mia

2012-02-10 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0