Härlig, kall helg! brrr

Hejsan Hejsan! Härligt det vart med helg! mmmmm Längtar till nästa helg igen! hehe Vem gör inte det lixom?

Vad har jag gjort i helgen då? humm..... jobbar lördag, sen var det meningen att jag skulle ha åkt till Fillan men de välldans minusgraderna gjorde så min bil strejka och ville inte hoppa igång... trökigt och irriterande.... japp!!! hehe

Iaf! Igår "söndag" vart det fjällberget med trevligt folk! Var kallt även alla mina dubbla lager av allt! 2underställs byxor, 1strumpor, 1par overnee strumpos och sen ett par stikade strumpor! hehe Får platts mkt i mina snowbords skor! hehe underställströja, t-hirsurt, stickadtröja och flese och vinterjacka! hehe


Mike, Martin, Crillo och Fredrik (coola grabbsen! hehe)


Johanna och jag då! hehe fullt påklädda! hehe

Att komma från fjällberget var ju då en annan sak! hehe Jag och johanna åkte i 1 bil... vi stod efter kanten och en bil bakom, i en uppförsbacke, vi kom inte framåt... hehe så fick vrida fullt och åka bakot för att inte åka in i bilen bakom, men då körde ju framdäcket in i snön och fastna i en välldigt packad kant! haha så vart att gräva! Men till slut tog vi oss loss då vi hade ringt på förstärkning, hehe dom kom precis när vi tog oss loss! hehe japp tjejer, vi kan allt!!! dags att börja förberedda inför idre! wieee!!!


Måndag..... har tagit med mig träningskläder så blir nog att träna efter jobbet!
sov så skönt inatt!!! har gjort det hela helgen! skulle lägga mig i tid igårkväll men var ju wallander på tv så kunde inte slita mig... hehe men men =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0