Blomdahl, bokat och klart! Stockholm 22FEB!


Då har jag bokat mig för öron/ näshåltagning den 22a februari i Stockholm!
Ska bli så roligt! Mkt att se framemot denna månad! hehe är en hel dag! Börjar halv 9 så får se hur jag ska göra, om jag åker tidigt på morgonen eller om jag sover på hotell tisdag till onsdag. åker till stockholm direkt efter jobbet på tisdagen! Jaa ska bli spännande! hehe



det jag kommer lära mig är att ta hål i båda öronen på en gång! Oftast på barn som vill ha 2 tar bara det 1a sen vill dom inte göra det andra! SÅ nu tar man alla smärta på 1 tryck! hehe jaa ska bli spännande! Ska ta ett på mig själv på en gång! typ! hihi SUPERDUPER!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

du får gärna ta hål öra på mig om du vill :) så fint ! :) om du behöver försökskanin :)

2012-02-01 @ 15:01:08
Postat av: nadja

men va roligt :)

2012-02-01 @ 16:33:50
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: linnea

ÅH vi måste hinna ses då !! kanske kan ta in på hotell ihop en natt ;) haha <3

2012-02-03 @ 22:25:37
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0