Lilla katt lilla katt!

Nu på morgonen har jag stressat! Först träning med Jennifer på Måbättre kl 7! Kallt vare och bilen startade så det var ju klockrent! haha Gick bra tt träna blir träning imorgon och torsdag också! ;) Vart ju latvecka förrförra veckan och förra veckan då jag vart förkyld mm.... hehe Så men nu är vi på banan igen! ;)
 
Hem och duscha och fixa sig as snabbt och så plocka ihop Melodys saker och tömma kattlådan och ta med allt! Och mellody i bilen och så åka till cassi och lämna henne så hon och Konnjak får träffa varandra igen. han kasterades förra veckan så nu ska det inte bli nå kattungar inte :) och dom vart glada av att få se varandra så dom lekte och kuta runt! :) Så vart sittandes hos cassi tills jag skulle åka till jobbet! Så gick sigge efter vägen så var en snäll storasyster och plocka upp han så fick han skjuss till stan ;) Så nu sitter jag på jobbet igen! :)
 
Melody så sötis! Kommer bli lite tomt utan henne! Vi har ju haft henne i över 2 månader! Skrutten!
Cassi kommer ha fullt upp med busmissarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0