Julafton!

Julafton gick i ett nafs! Den dagen gick så fort! Som alltid! Dagen innan var det jobb, sen gränges och fira martins mormor som fyller år på julafton, sen till mamma och anders och hällsa på en snabbis där mina små kusiner var! Så fick krama om dom och sen åkte vi vidare till sörvik där vi spela bingolotto! ;) Jag vann hela 100kr!
 
Julafton morgon vart att spendera med älsklingen! Vi åt frukost, duscha, öppnade paket och så innan vi åkte till varsitt håll! Cassi kom och hämtade mig med min bil, hon körde fast då hon åkte för långt istället för att svänga in på rätt gata så då körde hon fast men fick hjälp av en karl att komma loss! haha sen ut till mamma och anders! Mat och paket och prat och allt sen vidare till pappa och spändera kvällen där! Tomten kom och delade ut paket! hundarna fick paket sen kom anna, calle och sigge hem senare på kvällen! Så vart paketöppning igen! :) Kanon bra dag! Fick mycket fint av alla! Fick bindningar till brädan, vantar, parfym, byxor, free braa, kuvertväska, presentkort på naglar i blge, presentkort på face it, så ska nog göra någon ansiktsbehandling! pengar, brödlåda, en kanon fin kristalllampa.... Ja mycket fick jag och har säkert glömt skrivit hälften! Men tusen tack till alla och tror även attt de som fick aket av mig vart nöjda också! :) hihi
 
slutet av julafton så somnade några av! Cassi låg och snarkade mot alex och sov som en stock! Robin och jessica somnade av dom också men inte lika som cassi! Bra julafton blev det allt! <3  Bara att längta till nästa år igen då! ;)
 
Tack alla som gjorde min julafton så bra <3
 
Så vart det folkan på juldagen! Först mat hos martins mormor och morfar med hans familj! Trevligt som vanligt! Vart mat, fika och tårta! :) Sen så kom johanna och jennifer hem till mig och martin för att fixa sig inför folkan! Vi tjejer fixa oss och martin gick ner och la sig och vila! :) Folkan var skojj! Full fart! Fest hos roman innan det vart att dra sig vidare till folkan! På folkan träffade jag på pappa, anna och maja! Var full fart där! Mkt dans och onda fötter! haha Nästa så blir det nyår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0