Muffins med hallon!

För någon dag sen gjorde jag muffins! Vart så sugen! hehe Så och eftersom jag mäst vill ha vanliga och martin choklad så får det bli båda två! :) hehe  dom vart goda och höga! hehe fest hallonen sjönk aldrig ner dom satte sig längst ut! Dom muffinserna jag gjorde tidigare så hamnade hallonen i och det vart riktigt gått men denna gång gick det inte vägen haha! jaja nästa gång ska jag lyckas med både höga och hallon i! hehe hoppas jag!
 
mumms mumms!
Hoppas det är värmt och fint väder när jag slutar och hela helgen! hihi själv så flagnar jag på ryggen efter i söndagens solning! hehe vart ju helt bränd på hela ryggen så nu flagnar jag! :) mys!
 
jaaa snart bara 3timmar kvar! Alltid något! Igår var martin och hällsade på och vart kvar till stägning! Han börjar bli så duktig på det att stänga butiken! hehe Så var han med och vet nu hur man bankar pengar! :) Duktiga Matin! <3
 
Så åt vi god mat igår och hade det så bra! Kollade på filmen- The switch eller den svenska titteln på filmen - Pappa på burk
 
så rolig film! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0