Dagarna.....

Veckan rullar på som den ska! Fredag redan! herregud!
 
Vad har jag gjort när jag inte bloggat? har typ mer eller mindre glömt bort bloggen de senaste dagarna! Har jobbat som vanligt men hållt på med annat än bloggen! haha Jobbat som sagt! Bra att vara sin egna chef! ;)
 
IAF.... Onsdas efter jobbet vart det att åka till örebro direkt jag stängt! Jag och martin alltså! Vi skulle åka dit och kolla på bil... En vit saab, kombi med dragkrok! haha ;) iaf så var den kanon fin men det ända som var negativt var att den var gräddvit och inte helt vit och det som är snyggt med vita bilar är ju när den är riktigt vit! så lite synd var det ju att den inte var riktigt vit men riktigt fin var den iaf!
 
Så ja vart en ganska sen kväll! mat på max vart det också! hehe sen Torsdag morgon så vart det gymmet med Jennifer! heja hejsa! kl 07.00! så var lite tröttis och med värdens mänsvärk men då är det bra att få röra på sig!
 
så kanon! :)
 
Även så har min orkide med  3 stänger så har nu en av stängerna börjat blomma! hihi Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0