Äntligen FREDAG!

I dag är det efterlängtade FREDAG! wiee så härligt! så hoppas dagen rullar på fort så jag får ta helg! Händer ju inte allt för ofta det! hehe men imorgon har jag tur och får vara ledig då älskade syster ska jobba åt mig! Vilken LYCKA! Hur skulle jag klara mig utan henne?? hihi
 
Igår var det fint väder när jag slutade så vart att åka hem och så var jag och martin ute och gick i det fina vädret som värmde så skönt! riktigt härligt var det alllt! hihi sen var jag med när martin la upp sin bil på blocket! och så la vi in 2st auktioner på tradera... blu ray filmer och min iphone :)
haha snygging bild på cassi och mig, Syskonen Åkerström!
Johanna som tog den här bilden i vintras då när vi tog familje kort som mamma och anders fick i julklapp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0