Fredag den 13e!!!!!

Idag är det såkallade Fredag den 13! Många ser det som en otursdag men inte för mig. det är min turdag idag! Föddes fredag den 13e! hehe så kan ju inte bli otursdag och mamma vända också.. hon ville inte att jag skulel födas fredag den 13e men hon vände det och fredag den 13 vart turdag ;) hihi

Kom på det igår att det skulle vara fredag den 13 idag så hoppas verkligen att Emelie och Tims lilla bäbis ska komma ut idag! Vore roligt! hihi HOPPAS HOPPAS HOPPAS.........

Ja idag mår jag väl lite bättre! Imorse när jag vakna kännde jag mig riktigt dålig men nu mår jag mkt bättre! Leverantören till Allison reed har vart här på förmiddan så har fått lite nya smycken från dom så det var roligt! Fredag idag och snart hem... eller jaa om 6 timmar men det går fort! Det känner jag och hummöret på topp! Love, live, give!


Ja har beställt hem ny hårförlägning! pratat med milla om färg och så! Så ska bli superspännande  och roligt och sätta i nytt hår.... Så skönt att ha kreatin klumpar i hårbotten haha den bästa metoden enligt mkt! Beställer hår av lägre kvalite denna gång men hoppas att det går att ha ett tag iaf! hehe 


Babbsterminalen har krånglat så men nu verkar den fungera igen! så hoppas! hahah annars får jag skicka över kunderna till life och ta ut pengar där! :) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0