Åhåå min mage gör ont....

Jaaa den "roliga" veckan har börjat.... inte alls så rolig... har ont i magen...


Ja får hoppas dagen kommer gå fort iaf! snart är det iag LEDIG LEDIG

På jakt efter det perfekta att dricka till helgen! jag och jennifer letar efterd essa glassar som verkar mer eller mindre vara slutsålda! även hos leverantör men vi har fått tag i 1iaf... köpte sista som var kvar här i fiket brevid och har glassen i frysen inne på life så måste komma ihåg den imorgon innan jag åker tll jennifer! heh vad vi ska göra med denna glass... Ja vi ska hälla i lite sprit och få värdens godaste glass shot av den! hehe men men klassica  pigelin drinken lär ju göras också! hehe Härlig helg det kommer bli! mmmm


tror det kommer bli riktigt smarrigt! ;) åhåå min mage :(

Kommentarer
Postat av: Cassi

då kan vi slå oss ihop med den roliga veckan ;))) haha

2012-04-05 @ 16:41:39
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0