Tvätt, springtur, tvätt och nu LIFE!

Har hunnit med mkt idag! Redan alltså! hihi Riktigt trevligt

Började med att sova till . sen plocka lite tvätt och slänga en maskin full! Sen tog jag en springrunda på 30 min! Var allt för känge sen jag var ute och sprang! Hade iaf tur med vädret då det var sol och fint! hihi Så tog jag vändan förbi willys och handlade tvätt och sjölj medel då tvättmedlet var slut! hehe

Så känndes skapligt frächt att gå in dit i träningskläder och handla! hehe

Så ja nu tvättar jag för fullt! Ska snart ta Emils volvo upp till stan för att hjälpa till inne på life! Så lollo får lunch! Så ja. Emil tog min bil imorse för han hittade inte sina bilnycklar så jag hittade dom i ett av hans träningsbyxor så jag tar den jag! haha lite krånglig bil då jag knappt når fram till pedalerna så lär typ ligga för att nå? hehe smidigt!



HÄRLIG DAG! Ska komma ihåg att ta med mig filmen vi hyrde igår och lämna in den! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0