Snart är det dags!

Nu börjar saker falla på platts och man kan börja pusta ut! GLÖM DET! hehe än så länge är den en röra! Folk överallt! Imorgon bitti så kommer larmet och kamrorna upp! Så är på tiden!

Vart i butiken 10 timmar idag med! Kom dit till kl 10.00 så kom "flickorna" från smycka kontoret kl 11. så börja plocka upp och fixa! Gått igenom en massa i pärmen om förlovningsringarna och allt sånt! Trevligt!

Sen fick jag ett chockande när mina 2 fastrar står i butiken när jag vart och ätit så det var roligt att träffa dom! Massa kramar till Stockholm <3 Alla pappas syskon (mina fastrar och farbröder) har vart i Ludvika idag till begravningsbyrån så ja! Begravning om ca 1 månad tror jag det var. En fredag! Mamma ska sjunga på begravningen och hoppas även på att min kusin robin också ska sjunga! Blir en jobbig dag men ska bli skönt att ha klarat av det och veta att farmor är i goda händer och har det bra!

Just nu sitter jag i fliströja och trosor och en handuk på huve! hehe Ja oviktig information! Kan man kalla! Köpt en jätte fin lampa "kristall aktig en" som hänger över förlovningsbordet! Vart riktigt bra så skönt!



Torsdag öppnar jag! Imorgon blir en stressig dag! Vissa smycken har inte kommit än! Så imorgon måste sahara smyckena och Rock by sweden komma annars kommer jag få gråa hårstrån! ATTANS.... Kassan kommer imorgon. blir det strul med den kommer jag få fnatt! MEN NU SkA JAG TÄNKA LYCKLIGA TANKAR OCH JA GOSA I SINNET! Låter ju lite udda?

Kommentarer
Postat av: emma

Kommer gå kalas bra :)!

Ses på torsdag efter jag slutat jobbet :)!

2011-09-21 @ 05:45:00
Postat av: Annica

det komemr gå bra. ;)

2011-09-21 @ 06:20:27
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

JUST NU!!!

Kan du vinna NATURLIG bröstförstorning för 1400KR!

I paketet ingår:

3st Burkar bröstförstoringskapslar

1st Bröstförstoringskräm (Nano Firming Cream 60ml)

1st Bröstförstorings Serum (Nano Firming Serum 30ml)



* hjälper genom sin unika formula innehållande örten Pueraria Mirifica

kroppen att producera ny

bröstvävnad och ger större bröst och fastare bröst naturligt. Med EasyBust

kan du förstora dina bröst 1-2 storlekar på naturlig väg utan operation!*



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling-helt-naturliga-amnen.html#comment

2011-09-21 @ 06:32:52
URL: http://isabellealberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0