ONSDAG!

Mycket som ska hända idag! Butiken ska vara HELT klar! SHIIT! Imorgon smäller det och det är öppning... ojoj ojjjj... Tiden har gått så fort och jag själv har inte hunnit fatta det riktigt än! Helt sjukt... måste fråga mamma om hon kan vara med imorgon när jag öppnar så slipper jag öppna helt själv! Vill ha någon med mig! syster får bli med! Hon har fått lite arbete av mig! Hoppas priskuberna och sånt kommer nu fort så ska hon prismärka förlovningsringarna och alliansringarna! Säker massa mer också! hihi Bästaste syster!

Skulle även behöva fixa naglarna idag! Gå till en salong och höra om de har en akut tid över och hinna fixa naglarna! Skulle vara så skönt om de är snygga imorgon eftersom jag kommer jobba mkt med händerna och snygga naglar är så + då! hihi

Nej nu ska jag upp till butiken igen! Blev väkt 20 i 8 och var tvungen att åka upp dit! Så jaa nu SÄTTER VI FART!


Kommentarer
Postat av: nadja

åååh, va spännande! hoppas det går bra för dig emmis, synd att jag inte kan komma o kika när det är första dagen o allt. men när jag är i ludvika nästa gång kommer jag :)

2011-09-21 @ 18:21:06
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0