Nya kläder är aldrig fel!

Vart att åka till blge igår direkt efter jag stängt butiken kl 18.00 Kupolen hade ju öppet till 22.00 så då var det ju perfekt!

Vart att åka dit med Emelie, Milla och Cassi! hihi Kom hem med en del nya kläder! Nya jean som sitter som smäck! Stickad tröja, skit snygg kavaj med passfårm och 2par trosor! hihi


Var så kul att vi kunde hitta på nå sånt! Var så länge sen så var så mysigt så! hihi Nu när jag öppnat min butik så står jag ju där hela dagarna så svårt att ta sig därifrån! När jag jobbar själv och så! Min syster har vart jätta snäll och hjälpt mig och även mamma! Mammas personal hjälper till så jag kan kuta och köpa mat! så vilken tur jag har! hihi Idag är sista 8a timmars passet denna vecka! Imorgon är det bara 5timmars pass så! YEY! hehe


Kommentarer
Postat av: Ida

sv. läste det på facebook idag, tyypiskt att vi inte såg dig då ;)

2011-09-30 @ 12:13:43
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0