Måndag igen!

imorgon är det 1 vecka kvar tills jag fyller 20 Fan shiittt hela 20 år är jag! Kom ihåg för 10 år sen när jag var så glad att jag hade nu hela 2 händer! altså 10! haha typ?

Idag blev det lite sovmorgon! sÅ SKÖNT! Jag och emil kom hem vid 12 tiden typ? vi åkte till vansbro igår, fick mat och umgås med vansbro bona! Var trevligt det! Komma från Ludvika. Ännu skönare att få sitta brevid och kunna halvsova i bilen! hihi

har även vart och hoppat in lite på life butiken (mammas butik) det är så dåligt med folk. Mamma är sjukskriven i 1 månad efter att ha oppererat ryggen sen är det en annan som är borta av personliga skäl just nu så var och hjälpte lite så lollo fick i sig mat och så hon kunde handla schampoo och komma ut från butiken lite! hihi

Men nu är jag hemma igen och undrar vad jag ska hitta på! huhi


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Tack snyggo ! :) :*

2011-09-05 @ 22:31:23
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0