IKEA med bästaste syster yster (A)

Kommer bli en mysig förmiddag med syster i västerås! Lär köpa in lite prylar till butiken! Ska bli spännande! hihi

Igår kväll var jag förbi butiken en vända. Sen var jag ute på långpromenad i 1 timme! Helst själv, när jag började gå så var det inte allt så mörkt men sen vart det jätte mörkt och läskigt? hhe usch. märks att det är höst!

Snart fyller jag år! VAD SKA MAN ÖNSKA SIG? tror jag önskar mig en parfym? Gucci skulle inte vara så tokigt? men mer? eller något allternativ? jadu... vet inte riktigt "/ Tycker det är så svårt? Shiit jag fyller 20 år om 6dagar?


I helgen ska lite folk spela paintboll igen! Jag vill också men åker ju till stockholm och sover på hotel och myser med anna på smycka mässa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0